x Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach przeglądarki.
Joico
O firmie
Joico
O firmie
  • RADOŚĆ


    Według nas nie ma na świecie nic piękniejszego niż zdrowe, zadbane włosy, co nieodłącznie wiąże się z intensywnym połyskiem, czystym kolorem i wspaniałą strukturą.
    Każdego dnia nasi styliści na całym świecie sprawiają radość kobietom i mężczyznom oraz ich włosom. My bowiem wiemy, że szczęśliwe włosy wpływają na dobre samopoczucie.
    W JOICO od lat dbamy o to, aby każdy kosmetyk odpowiadał na określone potrzeby włosów i gwarantował im konkretne rezultaty. I tak jest, bo my zawsze dotrzymujemy obietnic i nie chdzimy na kompromisy. Radość jest sednem naszej pracy, ponieważ wiemy, jak sprawiać radość, jak tę radość tworzyć i jak się nią dzielić.

    MISJA


    Misją naszej firmy jest dzielenie się radością zdrowych i pięknych włosów oraz zyskiwanie kolejnych zadowolonych fanów. Ale to nie wszystko. Robimy wszystko, aby sprawiać radość także naszej planecie. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom JOICO przyczynia się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla, co czyni naszą planetę miejscem jeszcze bardziej przyjaznym do życia.

    SKŁADNIKI


    W JOICO korzystamy wyłącznie z najlepszych, cenionych na całym świecie składników, takich jak masło shea, afrykański olejek Manketti, azjatycki olekek z magnolii i wiele innych. Dla nas żadne miejsce nie jest nieosiągalne, jeśli możemy w nim znaleźć odpowiednie dla nas składniki. Dlatego jesteśmy liderem w dziedzinie innowacji.

    ODPOWIEDZIALNOŚĆ


    Nie składamy pustych obietnic bez pokrycia. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zarówno styliści w swoich zalonach, jak i kobiety i mężczyźni w swoich domach korzystali z produktów do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów najwyższej jakości. Zawsze oferujemy wsparcie i nie pozostawiamy pytań bez odpowiedzi.

  • Ekologia

    Świadomość ochrony środowiska jest na bardzo wysokim poziomie. Wszyscy staramy się brać odpowiedzialność za nasze działania i dokonywać wyborów zgodnych z wymogami dzisiejszego świata. JOICO także dokonało wyboru i od lat stawia na ochronę środowiska poprzez wdrażanie jednego z największych programów zrównoważonego rozwoju i produkcji.

    EKO OPAKOWANIA


    JOICO zawsze patrzy w przyszłość, jeśli chodzi o środowisko natrualne. JOICO to pierwsza w branży marka, która wprowadziła nowy rodzaj opakowań, które nie zanieczyszczają środowiska, ponieważ wykonane są z termoplastycznego tworzywa pochodzącego z recyklingu roślin. Co więcej opakowania te w 100% ulegają biodegradacji.
    Wynikiem takich działań jest fakt, że JOICO przyczyniło się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych o ponad 75%. Oprócz tego firma używa papieru i kartonów w 100% pochodzących z recyklingu oraz rozpoczęła prodces nadrukowywania informacji na tych opakowaniach zamiast wykorzystywania dodatkowego papieru naklejanego na kartony.
    Jesteśmy w czołówce firm, które produkują opakowania przyjazne środowisku. Stale dążymy do znalezienia nowych sposobów na udoskonalenie tych procesów, bo troszczymy się o losy obecnych i przyszłych pokoleń. Nasze opakowania zawierają do 70% surowców z odzysku, a druki realizujemy w 100% na papierze ekologicznym.

    PROJEKT WIATR


    Energia wiatrowa jest jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin energii naturalnej w Stanach Zjednoczonych. JOICO właśnie dlatego zaczęło korzystać z tych możliwości, aby przyczynić się do widocznej poprawy stanu środowiska naturalnego.
    Firma zainstalowała dwie turbiny wiatrowe w fabrykach w Genewie i Nowym Jorku, co zapewniło jej obecnośc na liście 20 firm najbardziej dbających o środowisko (EPA - Environmental Protection Agency). JOICO otrzymało duże uznanie dzięki przyczynianiu się do poprawy stanu środowiska naturalnego.
    JOICO obniżyło również ogólny poziom emisji CO2 o 50% w 2011 roku i w 2012 w 100% korzystało z energii pochodzącej z odnawialnych źrodeł.

     

    MNIEJ WĘGLA


    JOICO chce być firmą, której synonimem jest troska o środowisko, więc zobowiązała się do jeszcze większej reduckji emisji dwutlenku węgla.

     


  • NIE TESTUJEMY NA ZWIERZĘTACH


    Produkty JOICO nie są testowane na zwierzętach w celu potwierdzenia ich bezpieczeństwa. Laboratoria JOICO działają zgodnie z prawem i gwarantują bezpieczeństwo składników oraz procesów używanych podczas produkcji kosmetyków.
    Dokładamy wszelkich starań, aby chronić zdrowie i życie zwierząt, dlatego nie przeprowadzamy testów z ich udziałem. Dla nas każde zwierzę to powód do radości i chcemy troszczyć się o nie jak tylko możemy.

  • Historia Joico


    •  

    1975

     
    – W południowej Kalifornii powstaje firma JOICO, której założycielem jest fryzjer z pasją - Steve Stefano. Jego celem było stworzenie kosmetyków nie tylko upiększających, ale także wzmacniających włosy.

    • 

    1993

     
    – JOICO otwiera się na Europę – siedziba w Holandii rozpoczyna dystrybucję kosmetyków JOICO w Europie, Afryce i na rynkach Środkowego Wschodu.

    • 

    1996

     
    – Pierwsze wykorzystanie zhydrolizowanych protein keratyny zawierających wszystkie 19 aminokwasów (MWS 150-1800)

    • 

    1999

    – Joico wdraża bardziej skuteczne w działaniu aminokwasy (MWS 150-2500) dla jeszcze lepszej rekonstrukcji włosów. Wprowadza aminokwasy o jeszcze mniejszej masie cząsteczkowej, które wnikają głębiej do wnętrza włosa uzupełniając ubytki i odbudowując go od wewnątrz.

    • 

    2002 

    – Nowy początek – JOICO dołącza do koncernu SHISEIDO. SHISEIDO to założona w 1872 roku japońska firma kosmetyczna z tradycjami, która posiada obecnie około 25.000 sklepów na całym świecie.

    • 

    2006

     
     JOICO wdraża Quadramine ComplexTM odbudowujący włos z zewnątrz i od wewnątrz. Zawiera aminokwasy o różnych masach cząsteczkowych, które mogą dzięki temu wnikać aż do kory i rdzenia włosa wypełniając mikrouszkodzenia.

    • 

    2013

    – JOICO wprowadza i obejmuje patentem Bio-Advanced Peptide ComplexTM zawierający argininę i cysteinę. Naprawia uszkodzone łańcuchy peptydowe wewnątrz włosa i tworzy wokół niego tarczę ochronną.

    •  

    2015

     
    – JOICO przechodzi rebranding. Nowe hasło brzmi „the joi of healthy hair” i jest podkreśleniem misji marki - gwarantowania zdrowych i pięknych włosów  podczas zabiegów i korzystania z produktów. Pojawia się także nowa, rewolucyjna koloryzacja JOICO LUMISHINE z przełomową technologią ArgiPLEX.


Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowościach i promocjach!